Theater de Bussel

Ondernemersevent: Ook op jouw bordje!
  Dinsdag 11 oktober  

Ontdek samen met een volle zaal aan ondernemers uit Oosterhout en omstreken wat de beste aanpakken zijn voor de verduurzaming, werkgeverschap en groeien in een snel draaiende economie. 

De wereld is hoe dan ook in beweging, maar de voorgestelde transities maken is nog niet zo makkelijk. Tijd om kennis te delen en samen meer voor elkaar te krijgen! Want ja, het komt ook op jouw bordje terecht.

Oosterhout, de stad bekend van haar motto: ‘Eerst eten!’. Tijdens het ondernemersevent staat de foodbranche dan ook centraal, met verhalen van challengers uit de markt wel te verstaan. Wat waren hun uitdagingen? Hoe hebben zij problemen opgelost en waar lopen ze concreet tegen aan? Zij delen graag hun recept met concrete strategieën en ideeën om als ondernemers en bedrijf krachtig door te kunnen ontwikkelen.

Door concrete hulpvragen te stellen, nieuwe richtingen te challengen en nieuwe concepten te ervaren, helpen we je om aan de slag te gaan. Ga met ondernemers in gesprek, breid je netwerk uit en ga praktisch aan de slag. Zo krijgen we meer voor elkaar.

Wil jij daarnaast nieuwe gerechten ontdekken? Proeven van de toekomst? Dan kun je bij het maken van je bestelling gratis een proeverij bijbestellen. Zo geven we je de kans op een nieuwe smaakervaring, en zorgen we ervoor dat er geen voedsel verspild wordt. De proeverij vindt plaats tijdens de inloop om 18:30. Ben je hier niet bij aanwezig, dan begint het programma om 19:30.

Het volledige programma is als volgt:
18:30 - Inloop en proeverij
19:30 - Start voorstelling
19:35 - Trends in verduurzaming door Lieke Lamb
19:50 - Keynote: Sander Peltenburg van De Krekerij
20:10 - Overheid versus de markt
20:20 - Finale pitchwedstrijd
20:40 - Keynote: Linda van Hooft van PeelPioneers
21:10 - Uitreiking van de Groene Pluim
21:40 - Borrel

Nieuwsgierig naar de verhalen? Kom mee eten en laat je inspireren over hoe de voedselbranche zijn uitdagingen aanpakt. Meld je direct aan!

De Duurzaam Oosterhout Week wordt georganiseerd door: